הלוואות לעסקים

•    יש לך עסק חדש ואתה מעוניין להתרחב?
•    צריך לסגור חוב? לאחד הלוואות?
•    מתלבט אם לקחת הלוואות לעסקים בתנאים אטרקטיביים?


באמצעות המיסטיקה ניתן לקבל יעוץ והכוונה גם בתחום העסקי. מיסטיקן המתמחה בעולם העסקים, יוכל לבדוק עבורך מתי כדאי לקחת הלוואה, באיזה גודל ועבור מה. במקרים אחרים, מיסטיקן יוכל להתריע ולהזהיר מתי ממש לא מומלץ לך. בעולם העסקים, מאז ומעולם, לתזרים הכספי היתה המשמעות הגדולה ביותר. כלל האצבע לצמיחה הוא לא לתת לחוב לגדול מהר מההכנסה. במקרים מסוימים, הלוואות לעסקים הן בהחלט הפתרון הנכון, אלא שחייבים להתייעץ לפניכן ולקבל החלטה מושכלת.

מיסטיקה ועסקים - חברים טובים

נהוג לחשוב שאין קשר בין עולם הרוח והמיסטיקה לבין עולם החומר. אלא שבפועל, בעלי עסקים מכל שכבות האוכלוסיה, עושים שימוש בידע מיסטי גבוה ע"מ לקבל החלטות פיננסיות משמעותיות. אנשים עסקים מובילים, בנקאים, יהלומנים ואף פוליטיקאים - נעזרים בעצותיהם של מיסטיקנים מומלצים על בסיס קבוע, וזאת לאור הניסיון הטוב שלהם. באמצעות המיסטיקה ניתן לבדוק אם עסקה כלשהי טובה או לא טובה לאדם, האם צפויה לו שנה מוצלחת מבחינה כלכלית? האם יש מזל? ועוד.

לאיזה סוגי עסקים מתאימה הלוואה?

אחת הטעויות הנפוצות היא לחשוב שהלוואות לעסקים אינן מתאימות לעסקים קטנים או בהקמה, אלא רק לעסקים גדולים וחזקים. כמובן שההנחה הזו אינה נכונה. לכל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בעסק גדול עם תזרים מזומנים ענק ובין אם בעסק קטן או חדש, הלוואה יכולה להיות מצרך חשוב וכמעט קבוע. ישנם עסקים שבשנים הראשונות חייבים לקחת הלוואה לכל פרויקט עד שהתזרים מתאזן וישנם עסקים שמתנהלים בצורה שגויה במהלך השנה הראשונה וצוברים חובות לרשויות המדינה (כמו מע"מ או מס הכנסה) ונאלצים לסגור את החוב בהקדם לפני נקיטת הליכים נגדם. לכן אין חשיבות לגודל העסק, אלא לצורך הקיים בהתאם למצב מסוים.

אילו סוגי הלוואות לעסקים ניתן למצוא?

שוק ההלוואות הוא שוק מגוון מאד. יש סוגי הלוואות שונים לכל סוגי העסקים – הלוואות לעסקים קטנים, עסקים בהקמה, גדולים ובינוניים. ישנם גם הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים, אך שבדף זה אנו מתמקדים בתחום של הלוואות לעסקים, להן רשימת סוגי הלוואות שניתן למצוא כיום בשוק:

•    הלוואות בערבות המדינה – הלוואות לעסקים שניתן לקחת מבנק שאושר לכך, כאשר הערבות ניתנת על ידי המדינה בתנאי החזר נוחים ביותר ובסכומים משתנים בהתאם לגודל העסק.
•    הלוואות חוץ בנקאיות – הלוואות שניתן ליטול מגופים שאינם בנקאיים ואושרו לצורך כך על ידי בנק ישראל
•    הלוואות בנקאיות – ההלוואות המוכרות ביותר הניתנות על ידי הגופים הבנקאיים עצמם באופן ישיר.

חשיבות הלוואות לעסקים קטנים

עסק קטן? שים לב. גם לך מתאימה הלוואה שיכולה לשנות לך משמעותית את פני העסק. אך לפני שתקבל החלטה, מיסטיקנים מומלצים יכולים לבדוק עבורך אם באמת כדאי לקחת ההלוואה. האם יש תמיכה השנה? האם כתוב לך בגורל התרחבות? האם יש פה סכנה נסתרת?

בכדי להסביר את
חשיבותן של הלוואות לעסקים קטנים וגדולים, ננסה להתמקד במקרה מסוים. נניח שהעסק שלך הוא עסק למכירת בגדים. מכיוון שאתה עסק קטן, אתה עושה הכל בכדי לחסוך בעלויות. העסק ממוקם באיזור זול יחסית, תנועת האנשים דלילה והמחזור השנתי שלך מחזיק את העסק שלך ואותך אבל אינו גדול מספיק לטעמך. הגיע הזמן להשתדרג ואתה מבין שאם תהפוך את העסק שלך לחנות אינטרנטית, העסק שלך יחשף בפני קהל עצום וכך ככל הנראה שההכנסות והמחזור יגדלו משמעותית.

לצורך כך אתה מבין שנדרשת השקעה של כסף. הלוואות לעסקים קטנים כבר אמרנו? תוכל להשקיע את ההלוואה בבניית חנות אינטרנטית, שיווק דיגיטלי והוצאות לוגיסטיות חדשות כמו אחסון ושינוע. להשקעה כזו יש הצדקה. עם תכנון נכון תוכל למצוא את העסק שלך בצמיחה תוך זמן קצר מאד. לא תיקח?

מילות סיכום - הכוח של המיסטיקה

אז כפי שהוסבר, הלוואה היא כלי חזק מאד לצמיחת העסק. מן הצד השני, המיסטיקה מספקת לנו מגוון כלים חזקים להצלחה. השילוב של השניים מאפשר לבעלי עסקים בכל שכבות האוכלוסיה לקבל החלטות טובות יותר, שתואמות את נתיב הגורל. הלוואות לעסקים ניתנות בשוק בתנאי החזר מעולים שכמעט ולא יורגשו במחזור החודשי שלך. ועדיין, נדרשת מידה של זהירות.
צור קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

ייעוץ בנושא כספים ועבודה - לחץ למידע נוסף



 

ורוד - הבית של המיסטיקנים של ישראל
24 שעות זמינים בשבילך! חייגי ממש עכשיו מכל טלפון 072-2731516